Mysdag!

Hej alla glada! (:

Första dagen i skolan idag, skit kul! Var riktigt kul att träffa alla igen. Skrattade sig igenom dagen.. haha.. som inte var speciellt lång men endå. :P Vi slutade runt halv 11 så de var skönt. :) Men vi stannade till halv ett bara för att. Sen hämtade Rickard mig och så körde vi hem och fikade lite med mamma & Stefan mysmys. Och nu har Rickard stuckit och jag ska göra mig iordning för en myskväll med mina babes! (Johanna,Jossan och Jennie) Vi ska ner till stan käka pizza sen hem till Jennie och kolla film och käka massa onyttigt! (:


Svar på kommentar!

Anonym

var har du köpt "mjukis koftan" ? :)

svar: Den är köpt på h&m (:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0