Lååång dag :)

Chacha!

Idag har jag faktiskt inte orkat eller hunnit att skriva någonting på bloggen! hiiiiiiiiii

Idag började "allvaret" igen haha, dagen började med en samhällslektion som var ganska intressant faktiskt. Sen fick vi gå 20 min tidigare än vi skulle så de blev en lång fikarast! Tackar vi för. Efter det hade vi idrott och jag trodde jag skulle dö! seriöst så mycket har jag nog inte rört mig...... sen, ahh iallafall innan sommarlovet! (a) Men iallafall.. Det var ju uppfriskande? huuhu. Efter det så hade vi lunch ifrån 11:20 och efter den skulle vi haft svenska vid 12:15 men den blev inställd så vi hade rast ifrån 11:20 till 13:00 svindrygt! För då skulle vi ha sista lektionen bild och form. Sen när man kommer dit säger han
- Ah, jag skulle bara räkna upp er idag och se vilka nu var! Ni kan gå nu.
EMMH jaha? tacktyp. Var där i 3 min.

Men men sen har jag och Rickard varit på stan x antal gånger och gjort lite ärenden och sånt ointressant orkar inte skriva mer om min dag xD Har iallafall haft fullt upp hela dagen!

Sen måste jag bara säga att det var mycket intressant att vara på knuthahn en HEL dag! och att ha lektioner där till och med? Men de gick väl det med! För er som inte vet så har vi Hantverk haft alla våra lektioner borta på lernia hela förra året! Vi har endast ätit på "stor" skolan. Men iår ska vi ha alla våra teoretiska ämnen borta på knutan vilket innebär hela måndagen och hela fredagen!

hhöhöhöh :) och nu snart börjar Fångarna på fortet och det måste man ju bara se! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0