Kort till legitimationen..

Hej bloggen

Idag gick jag upp tio.. fyfan självmord. La mig 3 inatt för ja skulle lägga mig tidigt.. Men så klart tog de 2 timmar för mig att somna! -.- Ahja jag kom iallafall upp tid. När jag vaknade sprang jag upp i duschen och efter det kokade jag nudlar, sen fixade jag mig och undertiden kollade jag på ett Ghost whisper avsnitt.. Efter det cyklade jag ner till stan mötte mamma vid expert och tog kort till min legitimation.. Asså de kortet blev så HEMSKT! helst sjukt.. Sen tog hon tjejer 3 kort, ja ba ah ta något av de 2 första de sista blev hemsk.. Ja, vilket kort tror ni hon tog? jo såklart de hemska! Man ba tack.. BLÄÄÄ hatar de. xD

Ahja nu sitter jag iallafall här och dör av värme.. Synd att poolen är typ grön? Hade ju varit lagom skönt att slänga sig i den nu..



Asså seriöst vad är det där? xDD Drogad ko? *MMUUUUUUHH*
:D





Kommentarer
Postat av: lizette

haah jag såg med drogad ut på mitt legXD

2010-08-13 @ 15:35:54
URL: http://lizettekullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0