Idol-freak!

Tove tove tove :D



På tal om Tove! Nästa tisdag börjar Idol! :D Wiihooo längtar hihiihhih

Bara så alla vet så är jag ett sånt här Idol-freak.. Ja är helt jävla galen i Idol och måste kolla på exakt alla avsnitten osv.. och om jag skulle vara iväg när Idol sänds tillexempel, så MÅSTE det spelas in och om det skulle glömmas så ligger någon risigt till.. (a) hihihi..

Japp, det är okej att bli rädd för mig efter ni läst detta.. hihi :D

Och om ni tycker detta var hemskt.. Ja då ska vi inte tala om ifall jag skulle missa ett Desperate housewives avsnitt! ooooh fy fan! Då går min värld under!

Så jävla synd bara att de är troligtvis sista säsongen som börjar nu i höst :( om jag fattat det rätt.. usch vill inte ens tänka på det..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0