Hiss & Diss






Jag hissar :

1. Att skolan börjar.. faktiskt!
Jag vet att jag kommer att ångra att jag skrivit att jag saknar skolan efter några dagar i den. Men det ska bli kul att träffa alla igen och få in lite rutiner igen. Samt så tror jag att 2an kommer bli sjukt kul! Äntligen börjar man på inredning!

2. Systemkameror!
Rickard har ju köpt en nu nydligen och den är helt suverän! Man kan ta så sjukt coola bilder! Sen kan det bero på att jag är galen i allt som har med kameror att göra, men jag kan ju säga att jag rekomendera det för er som har systemkameror som jag själv (a) De är redna skiten! haha

3. Chips och dipp!
hehehhehe, jag hissar detta för de är så sjukt gott och jag är galen i det! :D Ska gå och käka att efter detta inlägget.. oooooh vad nyttig jag är!


Jag dissar :

1. "Systemet över sommarjobbarnas lön"
Jag fattar inte hur de tänker? Jag tillexempel började jobba efter att 2 veckor av sommarlovet hade gått. Då jobbade jag tror det var 3 dagar i juni och resten i juli. Och bara för det så fick jag bara betalt för de tre dagarna jag jobbade i juni vilket var "1300kr" de fick jag i slutet av juli vilket betyder att jag får resten nu i slutet av augusti. Jag menar man jobbar ju för att man ska ha pengar på sommarlovet? Men vi får ju pengarna i augusti och jag har till och med kompisar som får de i september? Hmm ahja en fet diss på de systemet iallafall! De är så sjukt trögt upplagt så de ba finns inte. men men

2. Myggor!
USSSCH, jag har myggbett typ överallt?! så jävla jobbigt.. Nej tack dem slipper jag gärna!

3. "Svenksommar"
De svenska sommarvädret är ju bara för jä*la tråkigt asså! De var riktigt fint i typ 3 veckor i början av sommarlovet. Men de senaste 5 veckorna tycker jag inte ha varit något att hänga i julgranen.. Ja ni vet ju själva? Bud att flytta till USA efter gymnasiet?.. haha


Ursäkta bilden, orkade inte göra något speciellt så jag ba kastade ihop en bild. :P Ska göra en ny när jag orkar. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0