"Godmorgon"

Idag har jag varit duktigt! :D hihi ställde klockan på 11. Och gick faktiskt upp klockan kvart i 12! Duktigt Moa! :D Sen drog jag och babyy till stan direkt och kollade på systemkameror på Expert! Rickard ska ju köpa en.. Och jag är duktigt AVIIIIIIS! Vill med ha en! Men men.. tror jag ska köpa en nästa sommar. :) Nu har han iallafall bestämmt dig vilken han ska ha och de blir en "Nikon D5000 + 18-55mm Objektiv"

Här är en bild :) http://images.pricerunner.com/product/image/109570808/Nikon-D5000-Black-18-55mm-VR-Lens-Kit.jpg


Sen drog vi till "Style akuten" och så klippte Rickard sig efter typ en månad av "Idag ska ja klippa mig" Typ varje dag? Man ba ah visst har ju inte hört de nu i 3 veckor eller så? :) Men idag så HÄNDE DET! Och nu ser han ut som Mattiaz (Skandalen) hahahaha! :D Nä ba skojar (a)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0