Godmorgon

Hej alla klockan är tjugo i nio och jag kan inte sova, har typ vaknat tio gånger inatt det är något lustigt med rickards pappas lägenhet jätte konstig luft typ, sov jätte konstigt igår med. Sen kan de ju ha att göra med att han Har en 90 säng med xD var inte igår man sov i en sådan haha. Men iallafall nu ligger jag iallfall här och kollar på Stålmannen? Inte smallvill utan det finns tydligen en till stålmannen. Eller superman eller vad det är xD haha ja vet inte men de är faktiskt rätt bra en slådespelare ifrån desperate housewives är med. hon som spelar Susanne kommer inte på vad hon heter in real life :p Rickard ligger och flåsar brevid med :D haha, söt är han dock som få.. Han påminner om ett litet lamm hihihihihi xD Ahja nu ska jag kolla vidare hörs senare. (; Detta inlägget får bli som det blir, as jobbigt att skriva på rickards jävla iPhone får fan psyk på den.. xD






Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Jag stör mig på iphones :O

cpiga är dom xD

2010-08-15 @ 13:03:18
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Du typ mest skrek i telefonen och sa att jag skulle komma ner och pratade som ett fylle och sa mitt namn flera ggr xD

2010-08-15 @ 15:27:01
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0