Gnäll gnäll :D hihihiihihihihih

Hej..

Jag är helt fucking slut right now..

Orkar inte ens sätta mig framför tv:en och kolla på Fångarna på fortet som jag spelat in.. Asså, då är det väl illa? Man kollar väl på Tv för man inte orkar göra någonting annat?.. (till stor del iallafall)

Fan nästan bud på att sova, eller så är det inte det? hmm.. För imorgon så väntar en HEL dag med färglära åter igen.. Ååååh! vilken undebar morgondag det kommer att bli :) .. fast nä jag tror inte det!

( Btw, det var skit tråkigt på introduktionskursen, somnade snästan (: )

Nä.. jag låter jävligt negativ just nu.. Jag är faktiskt inte en negativ människa.. eller jo bland så, har jag mina små "cry emo cry" stunder då ja bara gnäller.. Haha! Men resten av tiden är ja faktiskt en jävligt glad och positiv som person! (: Så nu vet ni det om mig med! Men iallafall, anledningen till att jag är lite "cry emo cry" right now är enbart för jag är så sjukt trött.

Lovar att jag ska vara på bättre humör imorgon! (Ja iallafall efter skolan) heehee! Sen är det slut på färglära och det ska bli så jeffla skönt!







Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

tyvärr lite sent nu, vinnaren är redan utsedd, men försök nästa gång? :D

2010-08-25 @ 21:25:53
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0