Gårdagen och idag! :D

Hallå hallå förlåt att jag inte uppdaterade igår..

Direkt när jag slutade igår, så drog jag och babyy och klippte oss. Så nu är vi extra snygga.. höhöhö ;) Sen när jag kom hem så åt vi och sådant sen kollade jag lite på Tv, och runt klockan sex så däckade jag.. xD Hård dag i skola. (a)

Men iallafall idag har vi haft världens mest värdelösa dag. Men det var ganska skönt i och för sig. Vi har sovmorgon varje tisdag till tio så vi började då. Så blev hela dagen omplanerad ifrån teori på förmiddagen och rivning på eftermiddagen. Utan nu ängnade vi förmiddagen åt att sitta och klippa i inredningstidningar för vi skulle försöka skapa vårat dröm rum med hjälp av bilder.

Låter lite så löjligt, men jag tror de ger någoting utav att, och sen var det ganska skönt att bara sitta och klippa lite. Sen hittade alla massa häftiga och annorlunda saker i de tidningarna så man hörde ett "ÅÅÅH, kolla vad mysigt!" eller "ååååh fan va snyggt badrum!" osv i varje minut.. Haha! så det var mest som en liten pratstund där på "morgonen".

 Men iallafall sen efter lunchen så stannade vi på knutan och så fick vi i "uppdrag" att vi ska inreda de gammla fordonslokalerna. För de ska tydligen användas som lokaler för folk som är med i UF, där de kan vara och diskutera osv. Så de var riktigt kul att vi skulle bestämma, färger och tapeter till det olika detaljer och sådant. Men vi vet ju inte om allt eller om överhuvudtaget något går igenom. Vi vet inte heller om vi får vara med att göra det. Som vi hoppas att vi får! För våra ideer är awesome! Men men, Viktoria skulle väl försöka fixa så vi fick göra lite iallafall! Sen efter vi gjort det fick vi sluta typ en timme och 40 min tidigare än vad vi skulle! Det tackar vi för! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0