damp..

ÅÅÅH jag får psyk.. Jag har suttit och gjort en ny header till bloggen, men ja fattar inte varför de aldrig funkar när jag ska lägga in dem? De blir alltid för små, har inte en jävla aning om hur man får dem "större" heller..

Någon som fattar vad jag menar? xD Som kanske haft samma problem? HJÄLP :)

Ahja..
nu ska jag trösta mig med MAT (aa) (En mycket bra ursäkt för att få äta lite oftare hiihiii "tröstätande")

Vi som lever för att äta istället för att äta för att leva! (:



HALLÅ?! vad händer liksom? xDD






Kommentarer
Postat av: Sandra ackefjord ♥

Du måste ha den i storlek 1000 när du laddar ner den :)

2010-08-19 @ 15:22:08
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0