Dagen :)

Hallå eller?

Kommit hem för en stund sedan efter att ha varit i skolan hela dagen och sedan varit med mamma på stan en runda samt en sväng om maxi. Anledningen till att vi var på stan var för att mamma ville ha hjälp med att hitta en ny väska och då måste hon ju ha ett proffs med sig! :) hehe (a) Men ah iallafall så klart kom jag själv hem med en väska också.. Inte planerat! men men sen var vi på maxi med som sagt och så "skol-shoppade" jag lite haha bara en vecka försent! Men jag har ju inga vanliga lektioner knappt (måndagar & fredagar) så jag har ju igentligen bara varit utan block och pennor osv i måndags. Så, så farligt var det inte.

Nu sitter jag och väntar på mat.. Köttfärslimpa "mmmmmm" vad gott.. NEJ! Jag hatar det hihihi.. Tur att vi inte äter det allt för ofta iallafall!

Sen..har..jag..en..kycklingbaguette..som..väntar..på..mig..i..kylen..så..jag..ska..nog..överleva! :)

Denna väskan blev det för min del btw (:


Här är Papa Roach nya låt också! Äckligt bra. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0