Btw

Btw, fick min nya hårddisk idag med hihi :D Så den den är insatt och så!

Nu har ja suttit hela kvällen och sorterat ibland alla mina miljarder bilder och mappar.. så jag inte sparar all möjligt skit. För imorgon skall den formateras så jag slipper få idiotbryt på den. Typ 30 000 virus på den..

Btw again.. ska lägga upp en bild på håret imorgon med, tror jag.. när jag orkar ta en bild.. Jag som säkert många andra är inte särskilt nöjd med att.. Men de bruka ju försvinna efter nån veckor eller så, när man vant sig.

Ahja nu ska jag gå och lägga! imorgon då jeffla skall det RIVAS! :) Om det blir omplanerat igen så får jag psyk! :)



Du är den finaste som finns, som sagt min andra halva. <3

- Jag älskar dig.







Kommentarer
Postat av: Ricky

Du älskar inte mig en tusendel så mycket som jag älskar dig <3

2010-08-31 @ 23:15:39
Postat av: Anonym

rumor has it

2010-09-01 @ 17:53:03
URL: http://ronnebygossips.blogg.se/
Postat av: Emmeli

fint klippt med håret. tattoon är med mycket snygg! :) vill se hur du har klippt dig moa så det är dags att lägga up bild snart på dig snygging!

2010-09-01 @ 20:40:34
Postat av: skabb

äcklig-.

2010-09-02 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0