Asså omfg!

ååååh fyfaaatan!

Vilken lustig eftermiddag/kväll.. Ja tror jag dör vad blåsta vissa människor är..

Men men, man slutas aldrig att förvånas eller? och sen fattar ja inte hur man kan göra en så stor grejj av ett skämt? what the fuck is happening? TYP.. Kan ju inte skriva här vad/vem det handlar om heller, men jag kan ju säga såhär att de har nog tagit värdsrekord i "Töntigaste och fånigaste sak att göra till VÄRSTA grejjen" men men..
Ja orkar faktiskt inte bry mig just nu.. Ska nog gå och lägga mig och ba skita i allt detta och imorgon ska jag gå till skolan och vara på topp igen. :) Vill denna personen dampa loss om detta mer så får väl den göra det. Men jag kan inte annat än skratta åt, det för det är bara pinsamt.

Synd att personen inte kan öppna ögonen, och för en gång skulle kanske se utanför "tunnlen" eller utanför sig själv. Men men vissa är så sjukt självkära och trångsynta inte mycket att göra åt.

Nu säger jag godnatt till alla söta bloggläsare :)







Kommentarer
Postat av: Emmeli

inte mer än rätt moa. :)

2010-08-26 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0