2010-Testet

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 15 år
Villken klass gick du i? – 1an
vad hade du för hårfärg? - Vet inte.. xD Jag byter ju lagom ofta.. hihi lite svårt för att bestämma mig. :D
Hur lång var du? 164 cm :)
Hade du någon pojkvän? – ja.
Vad brukade du göra på fritiden? – Vara med pojkvännen och vänner.
Vilka umgick du med? – Min pojkvän och typ Nattah, Emmeli, Jossan, Fanny,Johanna.
hur såg du ut? – Hahaha minns inte.. xD
skulle du vilja gå tillbaka dit? – Nej.
Har du förändrats? – Sjukt mycket.

Nu
Hur gammal är du? – 16 år.. fyller 17 snart! (a)
Vilken klass går du i? – Hv09
Vad har du för hårfärg? – Mörkbrunt
Hur lång är du? - 165 cm.
Vem är du kär i? – Rickard <3
Har du någon pojk/flickvän? – Rickard <3
Vad brukar du göra på fritiden? – Rickard,vänner,familjen,festa.

Har du..
Kysst någon? - Ja
sovit br brevid någon av samma kön? - Ja
sovit brevid någon i motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? – varje dag!
Ljugit för en bra vän? – Ja
Fuskat på ett prov/ läxförhör? – haha, ja
Blivit kallad bögjävel? – Nej xD
Kallat någon Bögjävel? – Ja ;D
Druckit Alkohol? – Hahah ja.  

Vem Skrev du senast till på msn? – Vet inte, är nästan aldrig inne.. xD
Kramade du senast? - Rickard
Sov du senast? - Inatt
vill du vara med just nu? - doknow  
Ringde dig senast? - Rickard
Skickade ett sms till dig senast? – Gabbe xD
Skickade du ett sms till senast? – Rickard, har inga pengar.. och jag skickar gratis till han. 
 
Gjort senast 

Vad drack du senast? – PK :D
Köpte senast? – En väska
Gjorde du igår? - Skolan
ska du göra imorgon? – Feast förhoppningsvis J
Åt du senast? –Thaimat! :D

Kärlek och förhållanden
Du är kär nu – Men? Denna frågan har ju redan kommit? DET är fortfarande Rickard.
Du har sårat nån så de börjat gråta – Antar jag att jag har /:
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader – Japp.

Ärlighet
jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja.
Jag har smygt ut utan lov – Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja.
Jag har fuskat i ett spel – Ja (6)
jag har struntat i ett prov – Japp..

Dåliga tider
jag dricker mig berusad minst en gång i månaden – Haha ja.
Jag kan inte svälja piller – Kan väl.. men ibland går de inte så himmla lätt xD
jag har tagit mediciner mot depression - Nej
jag har anorexia eller bulimi – Nej!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behöva det – Ja (a)
Jag har vaknat gråtande – Vet inte..
jag har somnat gråtande – Ja..

Döden
jag hatar begravningar – Hmm, gör man väl.. inte varit på så många.
Jag har sett någon dö – Nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord- Ja/typ
Någon nära till mig har begått självmord - Nej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0